ounjamhatab.blo.gg

without.premium.creator.LucasArts.mac.The Curse of Monkey Island.full.hack.exe.exe

without.premium.creator.LucasArts.mac.The Curse of Monkey Island.full.hack.exe.exe

 

 

The Curse of Monkey Island hack

 

 

beoordelingen - De echte parel op de kroon van het Apeneiland! Als een goede wijn is deze game goed verouderd. Het ziet er nog steeds prachtig uit! Deze game is mijn favoriete spel aller tijden. Het maakte zo'n indruk op mij toen ik het voor het eerst als een kind speelde, dat ik het mijn hele leven met me meedroeg en waarschijnlijk al miljoenen keren geciteerd. Het heeft me ook geleerd hoe ik Engels moet spreken. Het heeft ook mijn favoriete gamemuziek. Favoriete karakters. Favoriete kunststijl. Het is grappig en schattig rondom, en ik kan dit spel niet genoeg aanbevelen. Mijn enige wens is dat het team dat deze game heeft gemaakt alle sequels heeft gemaakt, want ze hebben geweldig werk geleverd en niemand is ooit in de buurt gekomen van wat ze met deze game hebben gedaan
Tagline - Punt & klik
Bekendheden - 402
Het enige piratenavontuur dat de vraag stelt: wat is scherper, je zwaard of je humor?

 

 

 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress